Menadžment za neupućene
Opis
U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.
Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopozdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.
Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori, i sami menadžeri, nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.
Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
Poglavlje 10: Prenošenje poruke
Poglavlje 11: Timovi
Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
Indeks
O autorima
Dr Bob Nelson je osnivač i predsednik kompanije Nelson Motivation, Inc. koja se bavi obukom menadžera i nalazi se u San Dijegu, Kalifornija. Bob je menadžer, istraživač i pisac knjiga koje su postale bestseleri. Međunarodno je priznat stručnjak za motivaciju zaposlenih, pohvale i nagrađivanja, poboljšanje produktivnosti i učinka, i vođstvo. Objavio je preko dvadeset knjiga koje su prevedene na isto toliko jezika i prodate u višemilionskom tiražu.
Peter Economy je jedan od urednika nagrađivanog časopisa Leader to Leader koji je pokrenula fondacija Peter F. Drucker za neprofitno vođstvo. Autor je i brojnih knjiga. Spisateljsko umeće i više od petnaest godina menadžerskog iskustva, omogućili su mu da čitaocima pruži pouzdane informacije i savete iz prve ruke. Diplomirao je ekonomiju i humanu biologiju na Univerzitetu Stenford.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Menadžment za neupućene
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 336 (cb)
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-86-7555-311-3
Naslov originala: Managing For Dummies
Izdavač originala: Wiley