MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment
    Slika
    (veća slika...)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1
    Poglavlje 2
    Menadžment za neupućene
    Autori: Bob Nelson, Peter Economy
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 336
    Ostali detalji

    ocena (ukupno ocena 1)
    Veličina slova: A A
    Opis
    U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.

    Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopozdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.

    Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori, i sami menadžeri, nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.


    Sadržaj
    Predgovor
    Uvod
    Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
    Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
    Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
    Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
    Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
    Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
    Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
    Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
    Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
    Poglavlje 10: Prenošenje poruke
    Poglavlje 11: Timovi
    Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
    Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
    Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
    Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
    Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
    Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
    Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
    Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
    Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
    Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
    Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
    Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
    Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
    Indeks


    O autorima
    Dr Bob Nelson je osnivač i predsednik kompanije Nelson Motivation, Inc. koja se bavi obukom menadžera i nalazi se u San Dijegu, Kalifornija. Bob je menadžer, istraživač i pisac knjiga koje su postale bestseleri. Međunarodno je priznat stručnjak za motivaciju zaposlenih, pohvale i nagrađivanja, poboljšanje produktivnosti i učinka, i vođstvo. Objavio je preko dvadeset knjiga koje su prevedene na isto toliko jezika i prodate u višemilionskom tiražu.

    Peter Economy je jedan od urednika nagrađivanog časopisa Leader to Leader koji je pokrenula fondacija Peter F. Drucker za neprofitno vođstvo. Autor je i brojnih knjiga. Spisateljsko umeće i više od petnaest godina menadžerskog iskustva, omogućili su mu da čitaocima pruži pouzdane informacije i savete iz prve ruke. Diplomirao je ekonomiju i humanu biologiju na Univerzitetu Stenford.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Menadžment za neupućene
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 336 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7555-311-3
    Naslov originala: Managing For Dummies
    Izdavač originala: Wiley
    RASPRODATO
    U pripremi je obnovljeno izdanje
    Ako želite da vam javimo kada bude u prodaji:

    Prijavite se ovde da biste mogli da rezervišete.






    Kupite u kompletu::
    slika 

    +

     
    slika 

    +

     
    slikaRedovna cena: 7.300,00 RSD
    Cena kompleta: 5840 RSD
    Biznis plan za neupućene (+ CD), Steven Peterson Peter E. Jaret Barbara Findlay Schenck 2.300,00 RSD
    Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 2.500,00 RSD
    Menadžment za neupućene, Bob Nelson, Peter Economy 2.500,00 RSD

    Kupljeno uz ovu knjigu
    slika
    Marketing za neupućene (+ CD)
    1800 din.
    slika
    Biznis plan za neupućene (+ CD)
    1600 din.
    slika
    Zdrava ishrana za neupućene
    1500 din.
    slika
    Digitalni marketing za neupućene
    1800 din.
    slika
    Vino za neupućene
    0 din.
    slika
    Održavanje i popravka automobila za neupućene, prevod drugog izdanja
    2000 din.
    slika
    Access 2007: uputstvo koje vam nedostaje
    400 din.
    slika
    Gramatika engleskog jezika
    930 din.
    slika
    Gitara za neupućene (+ CD)
    1600 din.
    slika
    Projektovanje baza podataka
    1100 din.
    slika
    Seks za neupućene, prevod 2. izdanja
    1300 din.
    slika
    Digitalna fotografija
    0 din.
    slika
    Vino za neupućene, prevod 4. izdanja
    1500 din.
    slika
    Elektronika za neupućene
    1500 din.
    slika
    Microsoft Office 2007 Biblija
    2100 din.
    slika
    Umetnost za neupućene
    1800 din.
    slika
    Klasična muzika za neupućene (+ CD)
    1500 din.
    slika
    Digitalna fotografija, 2. deo
    1600 din.
    slika
    Uradi sam: Web strane za neupućene
    800 din.
    slika
    Digitalna fotografija, 3. deo
    2000 din.

    Vaša ocena i mišljenje
    ocena0 Prijavite se i dajte ocenu

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0, Pitko štivo, 17.10.2007, pošiljalac: Oleg (svi komentari ovog čitaoca)
    Ako ste čitali knjige poput Funky Bussines, Plivati sa ajkulama a da vas živog ne pojedu, pa i naslove tipa Ko je pojeo moj sir, Umeće ratovanja, Umeće mira i mislili ste da vam nedostaje malo opšteg menadžerskog znanja, onda je ovo dobar naslov za vas. S druge strane, čak i ako se bavite upravljanjem, nikada nije loše da sagledate ovu oblast i iz drugog ugla.


    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024