Moć Komunikacija
Svedoci smo revolucije u oblasti tehnologije komunikacija koja direktno utiče na osećanja, razmišljanja i ponašanja ljudi. Novi mediji su postali prostor kroz koji se ispoljavaju strategije moći. U ovoj sveobuhvatnoj knjizi, Kastels analizira transformaciju industrije globalnih medija kroz prizmu revolucije u komunikacionim tehnologijama.
Kastels odgovara na pitanja da li su se relacije moći modifikovale u kontekstu novih komunikacionih okolnosti i ispituje kroz široku paletu društvenih i psihioloških teorija da li su i na koji način mogućnosti Interneta, socijalnih mreža i bloginga promenili odnose u okviru političkih procesa i društvenih pokreta. Ovo je knjiga za svakoga ko želi da razume karakter i dinamiku modernog sveta.
Kastels je zaista optimističan kada govori o kapacitetima za autonomnu građansku akciju, odnosno o mogućnostima za aktiviranje kontramoći, polažući velike nade u nove tehnologije koje će omogućiti da se ova akcija sprovede mnogo ambicioznije nego ikada pre i uzdrma tle sve odnarođenije predstavničke demokratije, s jedne strane, i oduvek odnarođenih diktatorskih režima, s druge strane. Zbog toga je ključno pitanje koje se provlači kroz ovu studiju i koje će samo po sebi iznova izazivati najviše polemike ono koje se odnosi na izvore i nosioce moći u savremenom društvu.
iz pogovora dr Dalibora Petrovića
Uvod
I Moć u umreženom društvu
II Komunikacija u digitalno doba
III Mreže uma i moći
IV Programiranje komunikacijskih mreža: medijska politika, politika skandala i kriza demokratije
V Reprogramiranje komunikacionih mreža
Zaključak
Dalibor Petrović: Moć je u mrežama
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Moć Komunikacija
Izdavač: Clio
Strana: 668 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24x16 cm
Godina izdanja: 2014
ISBN: 978-86-7102-448-8