Музеј без маске
"Музеј без маске" Доротее Ловчевић је монографија која представља интригантан спој музеологије и маркетинга, а произашла је из мастер рада ауторке одбрањеног на Факултету организационих наука.
Ово дело је награђено на 49. конкурсу издавачке куће "Задужбина Андрејевић", чиме је стекло прилику да буде објављено као науцна књига.
Монографија се бави темом музеја кроз призму маски, како оне физичке – попут пандемијских и театарских, тако и оне виртуелне које се креирају на друштвеним мрежама. Ловчевић истражује како ове маске утичу на перцепцију и комуникацију музеја са јавношћу, анализирајући различите маркетиншке стратегије које музеји користе да би привукли посетиоце и унапредили своје пословање.
Аутора се посебно фокусира на корпоративну комуникацију и маркетиншке активности музеја, нудећи предлоге за развој ефективних стратегија које би музејима омогућиле боље позиционирање у јавности и на тржишту. Књига обилује примерима из праксе који илуструју како музеји могу да користе различите врсте "маски" у сврху промоције својих садржаја и изложби.
"Музеј без маске" је детаљна и систематична анализа која нуди свеобухватни увид у то како модерни музеји функционишу и комуницирају у доба дигиталних медија и друштвених мрежа.
Ловчевић успешно преноси комплексне концепте и теорије у приступачном стилу, чинећи ову књигу корисном не само за стручњаке из области музеологије и маркетинга, већ и за ширу публику заинтересовану за културу и наслеђе.
Ово дело није само академска студија; оно је и практични водич који читаоцима нуди нови начин размишљања о улози и значају музеја у савременом друштву, наглашавајући важност транспарентности и иновативности у комуницирању са публиком.
Детаљни подаци о књизиНаслов: Музеј без маске
Издавач: Задужбина Андрејевић
Страна: 98 (cb)
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: cm
Година издања: 2024
ИСБН: 9788652504305