Muzeji, publika, marketing : Stalne muzejske postavke i njegova visost posetilac
Stalne muzejske postavke i Njegova Visost Posetilac!
Aktuelnosti i novine u tokovima svetske muzeologije u temelju su muzeoloških i menadžerskih sagledavanja mr Vladimir Krivošejeva, iskusnog muzejskog menadžera i istovremeno kustosa istoričara. Kao takve one su sadržane i u platformi njegove studije naglašeno posvećene upravo komunikacijskim aspektima stalnih muzejskih postavki, koje su, po tvrdnji autora "svojevrsna kruna ukupne muzejske delatnosti" te samim tim i "ključni element muzejskih komunikacija".
Pri tom se ne misli na stalne postavke koje su po meri kustosa već one koje korespondiraju sa prepoznatim interesima posetilaca. Autor ispravno tvrdi da je naglasak na komunikaciji svojevrsna, pozitivna reakcija muzeja na medijsko okruženje i nastojanje da mu se prilagodi. Alo ne prevashodno izlaganjem predmeta, što je tradicionalni vid muzejske prezentacije, već "izlaganjem ideja" koje "njegovu visost posetioca" uvode u muzejski doživljaj.
Dr Ljiljana Gavrilović (izvodi iz recenzije)
Knjiga Vladimira Krivošejeva je ne samo udžbenik za svakoga ko želi da promeni sliku svog muzeja i da ga učini živim akterom sredine u kojoj deluje, nego i jasno pokazuje da je uslov za takvu promenu promena svesti onih koji u muzejima rade.
Tako ova knjiga, prva domaća i konceptualizovana na osnovu analize domaće muzejske prakse, popunjava prostor koji je u produkciji znanja u Srbiji do sada bio gotovo u potpunosti nepokriven (osim nezaobilazne knjige Tomislava Šole "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti" drugih knjiga na ovu temu nema, ne samo u Srbiji, nego ni na širem balkanskom prostoru).
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Muzeji, publika, marketing : Stalne muzejske postavke i njegova visost posetilac
Izdavač: Народни музеј
Strana: 258 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2009
ISBN: 978-86-84893-15-6