Nova generacija potrošača i lidera u VUCA svetu: ponašanje potrošaca i lidera Y i Z generacije u VUCA svetu: "Šta ima tu za mene" generacija
PONAŠANJE POTROŠAČA I LIDERA GENERACIJE Y I Z U VUCA SVETU! „ŠTA IMA TU ZA MENE” GENERACIJA!
Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog. Ne čudi zato da za sebe kažu da su „šta tu ima za mene“ generacija. Moguće je da ovo odgovor na pitanje zašto su im fleksibilnost i personalizovano učenja bitni, a konstantan rad na sebi predstavlja celoživotnu obavezu.
Kao digitalna generacija mogu da agilnije prigrle promene, imaju proaktivan odnos prema društvenoj zajednici i životnoj sredini primenjujući kolaboraciju i zajedničko stvaranje dodatnih vrednosti. Njihova uloga je sve vidljivija u firmama jer njihov doprinos jeste u kreiranju disraptivnih i inkrementalnih inovacija kao novih rešenja u sve kompleksnijem poslovanju.
„Pred vama je knjiga koja se bavi jednom od najaktuelnijih tema na svetu sa mnogo interesantnih uvida o novoj dominantnoj generaciji potrošača, zaposlenih i lidera - Generaciji Y. Spoznajući njihove potrebe, motivaciju, identitet, vrednosti, lojalnost, kao i o njihov odnos prema znanju, kreativnosti, riziku, slobodnom vremenu, dolazimo do spoznaje budućeg biznisa i života na planeti u VUCA svetu. Tu je i svež uvid i u generaciju Z, čiji najstariji predstavnici, kao prva 100% digitalna generacija, u ovom trenutku završavaju studije i počinju aktivno da utiču i menjaju svet oko sebe. Ono što definitivno čini knjigu više nego aktuelnom je i osvrt na COVID 19 i njegovu trenutnu i buduću ulogu na poslovno i životno okruženje. Malo je knjiga danas koje su na tako studiozan način, brzo i pravovremeno uključile posledice, ali i mogućnosti koja svetska pandemija nosi sa sobom, u vremenu dok borba sa ovim opakim virusom još traje. Ipak, za mene najveća vrednost ove izuzetne knjige je što, pored svoje globalne aktuelnosti, u isto vreme ravnopravno postavlja pitanja i daje istraživanjem potkrepljene odgovore na najaktuelnije teme na srpskom tržištu i time omogućava izuzetno koristan i važan uvid kojim obično veoma retko raspolažemo u realnom vremenu.“
— Miša Lukić, New Startegy
„Jedna od retkih knjiga napisanih na srpskom jeziku koja sinergetski iznosi ključna zapažanja na temu ključnih potrošača sadašnjice i njihove liderske uloge u društvu sada i sutra. Knjiga koja mogućava korišćenje i primenu saznanja i u realnoj
privredi, za proizvodno-distributivno orijentisane kompanije i profesionalce, ali i za kreatore ekonomskih politika i lidere
u društvenoj zajednici.“
— Dr Ana B. Bovan
„Knjiga je posvećena studentima, naučnoj zajednici, menadžerima kompanija, zaposlenima i poslovnoj zajednici, a po svojoj temi, pedagoškoj dimenziji i filozofskom pristupu, namenjena je budućnosti.“
— Dr Radmila Janičić
„Veoma značajan i zanimljiv deo teksta predstavljaju primeri, poput izjava blogera, slučajeva iz prakse i brojnih ilustracija.“
— Dr Galjina Ognjanov
„Ima za cilj da nam otkrije ogroman razvojni potencijal statistički najbrojnijeg segmenta radno aktivnog stanovništva koje predstavlja veliki ekonomski i društveni resurs a to je (Y) generacija tzv. milenijalaca, kao i nadolazećeg izvora nove kreativnosti i stvaralaštva – Z generacije.“
— Dr Sanja Popović-Pantić
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Nova generacija potrošača i lidera u VUCA svetu: ponašanje potrošaca i lidera Y i Z generacije u VUCA svetu: "Šta ima tu za mene" generacija
Izdavač: iLearn
Strana: 368 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 14 x 21 cm
Godina izdanja: 2021
ISBN: 978-86-89755-20-6