Od dobrog do sjajnog - zašto se samo neke kompanije vinu do zvezda
Zašto se samo neke kompanije vinu do zvezda
"U obe knjige koje je napisao Collins nam upucuje dve zavodljive poruke: da i obični smrtnici mogu postati sjajni menadžeri i da takvi menadžeri mogu izgraditi značajne poslovne institucije. A to je upravo ono sto mi, obicni smrtnici, želimo da čujemo." - Wall Street Jurnal.
"Izvanredan je trud koji Kolins ulaže da bi došao do svojih jednostavnih zaključaka. Oni se zasnivaju na višegodišnjim empirijskim istraživanjima, koja su očito najbolje sredstvo da se dođe do neočekivanih istina." - Financial Times
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Od dobrog do sjajnog - zašto se samo neke kompanije vinu do zvezda
Izdavač: Algoritam
Strana: 309 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 23 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 86-7662-074-1