Od Internacionale do komercijale - popularna kultura u Jugoslaviji : 1945-1991
Knjiga govori o razvoju popularne kulture u socijalističkoj Jugoslaviji od prvih godina posle Drugog svetskog rata, kada se ona razvijala pod sovjetskim uticajem, do kasnijeg razvoja koji je gotovo potpuno bio pod zapadnim, naročito američkim uticajem.
Razmatra se veza koja je uvek postojala između kulturne politike, ideologije i spoljne politike. Zaključak je da je najveći deo popularne kulture prepušten tržištu, a da je, silom prilika, devet desetina zabavnog materijala dolazilo sa Zapada.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Od Internacionale do komercijale - popularna kultura u Jugoslaviji : 1945-1991
Izdavač: Институт за новију историју Србије
Strana: 305 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 16,5 x 24,0 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7005-094-5