MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Biznis i finansijeKomunikacija
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Односи с јавношћу
    Кратак садржај: Књига Односи с јавношћу је структурирана у пет логично повезаних целина. У првом делу дају се одговори на питања шта су то односи с јавношћу и како се ова професија развијала у прошлости. Истиче се значај руковођења етичким принципима у управљању комуникацијама за рачун клијента и даје преглед задатака који се могу очекивати у овом послу. Такође у овом делу, представљен је начин рада и организовања интерних одељења за односе с јавношћу и консултантских агенција. Други део објашњава зашто и када су нам неопходна истраживања у односима с јавношћу, као и како их планирамо, спроводимо и користимо добијене информације. Овај део нас учи и томе како да планирамо комуникације с кључним публикама: почевши од постављања циљева, дефинисања стратегије и тактика, израде тактичког плана, буџета и одабира алатки по основу којих ћемо проценити да ли су циљеви остварени. Трећи део се бави стратегијом и у оквиру тога истраживањем јавног мњења и могућности утицаја на њега, анализом публике и како до ње допрети, те комуницирањем преко Интернета и употребом других нових технологија. На крају, цело једно поглавље је посвећено питањима законитости рада стручњака за односе с јавношћу. У четвртом делу, сагледавају се специфичности управљања односима с јавношћу из различитих углова: у корпорацијама, у политици и владиним институцијама, у непрофитним организацијама, у образовању, у индустрији забаве, спорта и путовања, као и на међународном тржишту. Пети део има практичну примену. У њему се објашњава употреба бројних комуникационих алатки који се користе у односима с јавношћу, а које су груписане као писане, говорне и усмене тактике. Књига Односи с јавношћу се користи као уџбеник на додипломским студијама на предмету односи с јавношћу, као и на дипломским студијама на предмету Управљање односима с јавношћу. Поред тога, захваљујући бројним примерима из праксе и практичним упутствима које нуди, може се препоручити и свим професионалцима који настоје да унапреде своје свакодневно бављење наведеним активностима.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Односи с јавношћу
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 584 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2006
    ISBN: 978-86-403-0771-7
    Naručite
    Cena: 4.158 RSD
    Cena za inostranstvo:
    42,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025