Књига је посвећена студентима који изучавају маркетинг као уводни и основни предмет. Замишљена је као водич кроз проблемска подручја маркетинга. Различитим проблемима је придат различит значај и утицај, па су стога неки делови детаљније обрађени, а други доведени до појмовних разграничења.
У књизи је испред поглавља дат очекивани исход, а на крају контролна питања као помоћ и усмеравање онима који имају потребу да детаљније анилизирају и проблематизују одређену област.
Маркетинг је тешко дефинисати због његове вишезначности, иако се ради о области која има чврсто теоријско упориште. Постоји и даље мишљење да је то само практична дисциплина. Кроз анализу мноштва дефиниција издваја се више значења маркетинга, од економског прцеса, пословне функције, до пословне концепције и научне дисциплине.
Популарност маркетинга је доживела своју експанзију уважавањем његовог академског статуса, што је створило основу за развој низа специјализованих маркетиншких дисциплина.
Значајан простор у књизи је посвећен анализи маркетинга као менаџерске филозофије и пословне функције, стога је књига намењена и ширем читалачком кругу.