MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment
    Osnovi Kakodalogije
    Autor: Ivan Stanković
    Strana: 204
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi and Saatchi na prostorima bivše SFRJ.

    Društveni fenomen koji je ova kultna agencija svakako postala, kao centar potpuno nove paradigme mišljenja, samo je paralela za jednu dublju životnu poruku o istrajnosti, veri u sopstvene snage i sposobnosti da se uči na ličnim greškama. Autor nas vodi, preko niza neverovatnih a istinitih događaja, do spoznaje koja je naročito novim mladim generacijama, sada, najpotrebnija.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Osnovi Kakodalogije
    Izdavač: Clio
    Strana: 204 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2011
    ISBN: 978-86-7102-412-9
    Naručite
    Cena: 1.400 RSD
    Cena za inostranstvo:
    14,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024