Osnovi Kakodalogije
Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi and Saatchi na prostorima bivše SFRJ.
Društveni fenomen koji je ova kultna agencija svakako postala, kao centar potpuno nove paradigme mišljenja, samo je paralela za jednu dublju životnu poruku o istrajnosti, veri u sopstvene snage i sposobnosti da se uči na ličnim greškama. Autor nas vodi, preko niza neverovatnih a istinitih događaja, do spoznaje koja je naročito novim mladim generacijama, sada, najpotrebnija.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Osnovi Kakodalogije
Izdavač: Clio
Strana: 204 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 x 17 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-412-9