Osnovi marketinga
Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga. Autori su vrhunski akademski stručnjaci u toj oblasti: Dejvid Džober, profesor marketinga na Univerzitetu u Bredfordu i Džon Fej, profesor marketinga na Univerzitetu u Limeriku, u Irskoj. U ovoj knjizi na veoma koncizan, razumljiv i, može se slobodno reći uzbudljiv način, obrađene su ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Osnovi marketinga
Izdavač: Data Status
Strana: 413 (cb)
Pismo:
Format: B5
Godina izdanja: 2006
ISBN: 86-7478-023-7