Osnovi marketinga
Knjiga Osnovi marketinga napisana je prema najvišim evropskim standardima koji važe za pisanje univerzitetskih udžbenika i ona predstavlja odličan materijal za predmet Uvod u marketing, odnosno Principi marketinga koji se izučava na fakultetima i visokim školama u Srbiji. U knjizi su na veoma koncizan i razumljiv način obrađene ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketnga. Odličan izbor zanimljivih i relevantnih primera koji se odnose na najpoznatije evropske i globalne brendove i kompanije omogućio je autorima da marketing prikažu na veoma upečatljiv način. Knjiga je struktuirana tako da čitaoca u najvećoj mogućoj meri zainteresuje za marketing i da savladavanje materije bude razumljivo i delotvorno.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Osnovi marketinga
Izdavač: Data Status
Strana u boji: 412
Povez: meki
Pismo:
Format: B5
Godina izdanja: 2006
ISBN: 978-86-7478-023-7