Ponašanje potrošača - CB
Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge druge ljude. Marketar koje razume potrošače moći će da osmisli proizvode koji će obezbediti veću vrednost. Kreatori politika koji razumeju ponašanje potrošača mogu da donose efektivnije odluke u domenu javne politike. Potrošači koji razumeju ponašanje potrošača mogu da donose bolje odluke u vezi sa tim na koji način raspodeljuju oskudne resurse. Dakle, razumevanje ponašanja potrošača može da znači bolje poslovanje za kompanije, bolju javnu politiku za vlade i bolji život za pojedince i domaćinstva. Knjiga Ponašanje potrošača autora Babina i Harrisa koja je pred vama objedinjuje sve ono što čini vrhunski udžbenik: dokazan autorski tim, koncizan i kompletan sadržaj i alate za učenje prilagođene savremenim zahtevima. Radi se o inovativnom konceptu kada je reč o rešenjima za predavanja i učenje koja su osmišljena tako da na najbolji način dopru do moderne čitalačke publike.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Ponašanje potrošača - CB
Izdavač: Data Status
Pismo: latinica
Format: - cm
ISBN: 978-86-7478-135-7