Poslovna komunikacija - sa poslovnim bontonom
Knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković, profesora Tehnike glasa na FDU u Beogradu, posvećena je komunikaciji i njenom osnovnom elementu - govoru.
Govor predstavlja nas i naše sposobnosti i zato od njega u najvećoj meri zavisi uspeh svih savremenih profesija. Govorne sposobnosti se razvijaju, neguju i usavršavaju kroz različite komunikacijske tehnike. O tim tehnikama, o tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili utisak, da bismo bili ubedljivi, da bismo "zaveli" sagovornika da nam pomogne u ostvarivanju naših ciljeva govori knjiga Marine Marković. Ona se posebno bavi komunikacijom u odnosima sa javnošću gde se osmišljava govor kao stil, imidž i pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Uči nas kako da budemo ubedljivi i uspešni, ona nas uvodi u jednu novu kulturu dijaloga. Ona ne pokazuje samo načine kako se pripremiti za izlaganje već se bavi i sadržajem i strukturom izlaganja.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Poslovna komunikacija - sa poslovnim bontonom
Izdavač: Clio
Strana: 251 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 21 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-7102-276-7