Poslovna komunikacija (BCOM)
Zasnovana na principu „provereno sa studentima, odobreno od profesora", knjiga Poslovna komunikacija (BCOM) predstavlja zanimljivo i pristupačno rešenje, prilagođeno raznolikim životnim stilovima današnjih studenata. Napisan jezgrovito i jasno, ovaj udžbenik je upotpunjen korisnim resursima za učenje i predavanje koji su zasnovani na onom što su studenti i nastavnici istakli kao neophodno za lakše savladavanje gradiva.
Poslovna komunikacija pripada novoj generaciji knjiga o poslovnim temama i, kao takva, rezultat je dugogodišnje univerzitetske prakse autorki i njihove interakcije sa studentima u obrazovnom procesu. U knjizi je obrađen širok spektar tema poslovne komunikacije, koje su podeljene u četiri glavne celine:
• Osnove i analiza komunikacije
• Komunikacija u vidu elektronskih, glasovnih i pismenih poruka
• Komunikacija u vidu izveštaja i poslovnih prezentacija
• Komunikacija u procesu zapošljavanja
Ova knjiga je zbog toga i idealan priručnik za profesionalce svih poslovnih oblasti, kao i za sve one koji tek započinju svoju karijeru.
Sadržaj
Osnovi i analiza komunikacije 2
1 Uspostavljanje okvira za poslovnu komunikaciju 2
2 Fokusiranje na interpersonalnu komunikaciju 22
3 Fokusiranje na grupnu komunikaciju 38
4 Planiranje pisanih i usmenih poruka 54
Komunikacija putem elektronskih, govornih i pisanih poruka 74
5 Komuniciranje elektronskim putem 74
6 Pripremanje pozitivnih i neutralnih poruka 88
7 Pripremanje poruka sa lošim vestima 106
8 Pripremanje persuazivnih poruka 126
9 Redigovanje pisanih poruka 146
Komunikacija putem izveštaja i poslovnih prezentacija 166
10 Razumevanje procesa sastavljanja izveštaja i istraživačkih metoda 166
11 Upravljanje podacima i grafički prikaz podataka 188
12 Organizovanje i pripremanje izveštaja i predloga 204
13 Kreiranje i izvodenje poslovnih prezentacija 224
Komunikacija za potrebe zapošljavanja 248
14 Pripremanje radne biografije i pisma prijave 248
15 Obavljanje intervjua za posao i priprema poslovnih poruka 27
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Poslovna komunikacija (BCOM)
Izdavač: Data Status
Strana: 232 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 28 cm
Godina izdanja: 2014
ISBN: 978-86-7478-133-3