MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijePregovaranje

    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    Poslovni pregovori sa stranim partnerima
    Autor: Nada Rumenčić
    Strana: 328
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Pregovaranje je aktivnost svojstvena ljudima, proces koji je najčešće prisutan u poslovnim odnosima koji se odvijaju na domaćem ili međunarodnom terenu.

    U prvom delu knjige prezentiran je pojam i definicija pregovaranja, kao i šta je poslovno pregovaranje. Posebno su obrađene karakteristike, motivacija i potrebe u pregovaranju. Na kraju prve glave prezentirano je šta je rezultat poslovnog pregovaranja.

    U drugom delu su predstavljene faze pregovaračkog procesa. To su faza pripreme, faza pristupanja pregovorima i izgradnje odnosa, biranja taktike i startegije, faza pogađanja, ubeđivanja i odlučivanja i, konačno, faza zaključivanja posla i realizacije dogovorenog.

    U trećoj glavi su prikazane strategije i taktike u poslovnom pregovaranju. Posebno sui obrađeni „win-lose," pozicioni i „win-win," principijelni strateški pristupi. U drugom delu treće glave su prezentirane taktike u pregovaranju u spoljnoj trgovini, raspoređene prema postavljenim ciljevima, odnosno preraspodeli snaga, normalizaciji odnosa ili stvaranja novih rešenja.

    U četvrtoj glavi su prezentirani specifičnosti pregovaranja u spoljnoj trgovini, sa svim karakteristikama koje čine vrednosti jednog naroda.
    Nakon toga, slede detaljni opisi poslovnih običaja zemalja u Evropi, od Nemačke do Grčke i bivših Sovjetskih republika. Deo celine čine i zemlje dalekog Istoka i Pacifika, Afrike, Severne i Južne Amerike.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Poslovni pregovori sa stranim partnerima
    Izdavač: Građevinska knjiga, Stylos
    Strana: 328 (cb)
    Pismo:
    Format: A5
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-395-0575-2
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Menadzment znanja
    1390 din.

    Osnovi menadžmenta ljudskih resursa
    2290 din.

    Osnovi marketinga
    1500 din.

    Revolucija čistih tehnologija
    1150 din.

    Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
    960 din.

    Windows XP Biblija
    1440 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024