Postmoderna teorija i film na primeru kinematografije Kventina Tarantina
Knjiga ima za cilj da predstavi postmodernu društvenu teoriju i pokaže njene implikacije na primeru kinematografije Kventina Tarantina, mediju koji su sami teoretičari postmoderne smatrali jednim od najznačajnijih fenomena savremenosti.
Ključna teza, da savremeno društvo spoznaje sebe kroz medijsku, vizuelnu reprezentaciju, biće prvo teorijski predstavljena kroz ideje i radove najznačajnijih postmodernih mislilaca, a zatim branjena na analizi savremenog filma.
Pojam postmoderne nalazi se već dugo u teorijskim debatama, koje su tokom 1980-ih i 1990-ih bile učestale da bi u prvoj dekadi 2000-ih polako počele da jenjavaju, a da pritom, on i dalje nije razjašnjen, kao što ni njegova upotreba nije postala opšte prihvaćena u društvenim naukama. Učestali i nerešeni teorijski sporovi oko moderne i postmoderne jesu razlog i izazov da se u ovome tekstu o njima ponovo progovori i da se da još jedna perspektiva.
Većina knjiga i članaka koji tematizuju spor moderne i postmoderne u našoj i stranoj literaturi, prikazuju spor iz filozofske perspektive. U ovim raspravama spor oko pluraliteta dominira, što povlači sa sobom filozofsku debatu o održivosti pluraliteta racionalnosti, jedinstvu uma i mogućnosti uspostavljanja konsenzusa u savremenim društvima.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Postmoderna teorija i film na primeru kinematografije Kventina Tarantina
Izdavač: Čigoja štampa
Strana: 308 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7558-818-4