MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Naučne publikacijeUmetnostPozorište
    Slika
    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    Pozicioniranje kao marketinška strategija u pozorištima Srbije / Positioning as a marketing strategy in the theaters in Serbia
    Autor: Dr Aleksandar Brakus
    Strana: 118
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    U ovoj monografiji polazi se od konstatacije da se više ne postavlja pitanje da li je marketing potreban pozorištu kao instituciji kulture već na koji ga način treba pravilno primeniti. Autorka ukazuje i na važnost primene pozicioniranja kao marketinške strategije u pozorištima. Monografija posebno stavlja akcenat na uspostavljanje i očuvanje odnosa lojalnosti pozorišta i njegovih ciljnih grupa – publike i nepublike. Od značaja je empirijsko istraživanje koje je autorka sprovela putem dubinskog intervjua menadžera i upravnika pozorišta. Monografija se preporučuje učesnicima i menadžerima u kulturi i donosiocima odluka u vezi sa kulturnim razvojem u Srbiji. Istraživanje i analize koji su predstavljeni u radu mogu biti korisni u rešavanju problema i izazova u oblasti kulture sa kojima se Srbija suočava.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Pozicioniranje kao marketinška strategija u pozorištima Srbije / Positioning as a marketing strategy in the theaters in Serbia
    Izdavač: Задужбина Андрејевић
    Strana: 118 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 17X21 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-525-0208-0
    Naručite
    Cena: 780 RSD
    Cena za inostranstvo:
    8,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupljeno uz ovu knjigu
    bela2
    O pozorištu
    864 din.
    slika
    Digitalna kultura
    1296 din.
    slika
    Monopol na istinu: partija, kultura i cenzura u Srbiji šezdesetih i sedamdesetih godina XX veka
    1400 din.
    slika
    Но и Кабуки традиционална јапанска позоришта
    550 din.
    slika
    Globalizacijske izvedbe: književnost, mediji, teatar
    1900 din.
    slika
    Bauhaus: primenjena estetika muzike, teatra i plesa
    900 din.
    slika
    Бог и човек на позорници: позоришни есеји и критике
    1290 din.
    slika
    Punjene tikvice: drama; Punjene tikvice sa Lenjinovim mozgom: filmski scenario
    970 din.
    bela2
    Internet marketing i pozorišna publika u Srbiji
    780 din.
    bela2
    Tretman vremena u inscenacijama "Višnjika"
    610 din.
    slika
    Gospoda Glembajevi - drama u tri čina
    600 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024