MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹PsihologijaPopularna psihologija
    Slika
    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA
    Autor: Aleksandar Borisovič Vasiljenko
    Strana: 191
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu. Posebna pažnja se posvećuje problemima stvaranja imidža kompanije, odnosima s mas-medijima, etikom, državnim i društvenim organizacijama i dr. Knjiga sadrži brojne dragocene preporuke za vođenje različitih PR kampanja i može da posluži kao udžbenik iz teorije i prakse PR-a. Namenjena je stručnjacima iz oblasti PR-a i širokom krugu čitalaca koje interesuje navedena problematika.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA
    Izdavač: Clio
    Strana: 191 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 x 14 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 9788671023030
    Naručite
    Cena: 1.100 RSD
    Cena za inostranstvo:
    11,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025