PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA
Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu. Posebna pažnja se posvećuje problemima stvaranja imidža kompanije, odnosima s mas-medijima, etikom, državnim i društvenim organizacijama i dr. Knjiga sadrži brojne dragocene preporuke za vođenje različitih PR kampanja i može da posluži kao udžbenik iz teorije i prakse PR-a. Namenjena je stručnjacima iz oblasti PR-a i širokom krugu čitalaca koje interesuje navedena problematika.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA
Izdavač: Clio
Strana: 191 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 21 x 14 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 9788671023030