MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Principi marketinga
    Autori: Filip Kotler, Veronika Vong, Džon Sonders, Geri Armstrong
    Strana: 992
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    NAJBOLJI SVETSKI UDŽBENIK IZ MARKETINGA PO PRVI PUT NA SRPSKOM JEZIKU!

    4. evropsko izdanje

    Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sve osnovne oblasti iz savremene marketinške teorije i prakse, pa je stoga nezaobilazno štivo za studente, ali i stručnjake koji žele obnoviti ili dopuniti postojeća znanja. Knjiga Principi marketinga daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primera i slučajeva iz prakse. Izuzetno je dobro grafički opremljena i aktuelna jer autori, između ostalog, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. veku, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim oblastima savremenog marketinga. Teorijska pojašnjenja i iznošenje primera iz prakse poznatih svetskih kompanija daju rešenja za probleme sa kojima se svakodnevno susreću menadžeri radeći u dinamičnom području modernog marketinga.

    Kratak sadržaj:
    Marketing danas
    Marketinške odrednice
    Tržišta
    Strategija
    Proizvod
    Cena
    Promocija
    Distribucija
    Rečnik pojmova

    Prof. Filip Kotler je vodeći svetski autoritet iz području marketinga. Uvaženi je profesor međunarodnog marketinga na Kelog školi menadžmenta na Univerzitetu Nortvestern. Magistarski rad je odbranio na Univerzitetu Čikago, a doktorat na MIT-ju, oba iz ekonomije. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim specijalizovanim područjima kao i stotinak članaka objavljenih u stručnim časopisima. Dobitnik je brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju nauke o marketingu.

    Veronika Vong, BSc, MBA, profesor je marketinga i voditelj Katedre za marketing na Univerzitetu Aston. Potpredsednica je Evropske marketinške akademije, radila je za mnogobrojne međunarodne firme, vlade i kompanije koje se bave inovacijom proizvoda i menadžmentom istih (uključujući britansko Ministarstvo trgovine i industrije).

    Dr. Džon Sonders, BSc, MBA, profesor je marketinga, dekan Aston biznis škole i prodekan Univerziteta Aston. Ranije je radio za Hoker Sidli i Britiš Aerospejs. Radio je kao konsultant za mnoge kompanije i institucije: Rols-Rojs, Unilever, Nestle, Ford, Evropsku komisiju i singapursku Vladu. Autor je brojnih članaka i radova.

    Geri Armstrong je profesor i šef katedre za marketing na Kenan-Flagler biznis školi na Univerzitetu Severna Karolina, gde je već četiri puta primio nagradu za uspeh u nastavi – najviše priznanje za predavače na UNC-ju. Doktorat je stekao na Univerzitetu Nortvestern.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Principi marketinga
    Izdavač: Mate
    Strana: 992 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21,0 x 26,0 cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-86313-03-4
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu
    slika
    Komisiona prodaja
    680 din.
    slika
    Biznis plan za neupućene (+ CD)
    1600 din.
    slika
    Kako napisati aplikaciono pismo i biografiju - CV - curriculum vitae
    300 din.
    slika
    Kontrakti - modeli poslovnih ugovora, 5. izmenjeno i dopunjeno izdanje
    1900 din.
    slika
    Crni labud
    2750 din.
    slika
    Gartsideovi modeli poslovnih pisama
    2550 din.
    slika
    Pametno određivanje cijena
    2400 din.
    slika
    Strateški menadžment
    7320 din.
    slika
    Osnovi osiguranja i reosiguranja
    2800 din.
    slika
    Cene akcija
    1000 din.
    slika
    Strategijski aspekt upravljanja troškovima nabavke
    780 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024