Psihologija medija
OPIS
Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi. Propaganda, reklame, ubeđivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod rađen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.
O AUTORU
Dejvid Džajls je docent na predmetu Psihologija medija na Univerzitetu Vinčester u Velikoj Britaniji.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Psihologija medija
Izdavač: Clio
Strana: 253 (cb)
Povez: meki
Pismo:
Format: 22,5 x 16,5 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-410-5