MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹PsihologijaOpšta psihologijaPsihologijaSocijalna psihologijaSociologija~ neraspodeljeno
    Psihologija medija
    Autor: Dejvid Džajls
    Strana: 253
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    OPIS
    Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi. Propaganda, reklame, ubeđivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod rađen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

    O AUTORU
    Dejvid Džajls je docent na predmetu Psihologija medija na Univerzitetu Vinčester u Velikoj Britaniji.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Psihologija medija
    Izdavač: Clio
    Strana: 253 (cb)
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: 22,5 x 16,5 cm
    Godina izdanja: 2011
    ISBN: 978-86-7102-410-5
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024