MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹ObrazovanjePsihologijaPedagoška psihologija

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Psihologija u obrazovanju, knjiga 2
    Autori: Anita Vulfolk, Vivijen Volkap, Malkom Hjuz
    Strana: 516
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja. Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim. (prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu)iz sadrzaja Prvi tom   Poglavlje 1 – Nastavnici, nastava i psihologija obrazovanja   UČENICI Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik Poglavlje 3 – Razvoj ličnosti, socijalni i emocionalni i razvoj Poglavlje 4 – Razlike među učenicima i potrebe učenja Poglavlje 5 – Kultura i različitost   Drugi tom– UČENJE I MOTIVACIJA Poglavlje 6 – Bihevioralistički pogledi na učenje Poglavlje 7 – Kognitivistički pogledi na učenje Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivistički i konstruktivistički pogledi na učenje Poglavlje 10 – Motivacija u učenju i podučavanju Poglavlje 11 – Aktivno učenje: Saradnja i zajednica   Treći tom– PODUČAVANJE I OCENJIVANJE Poglavlje 12 – Stvaranje okuženja za učenje Poglavlje 13 – Predavanje za učenje Poglavlje 14 – Standardizovano testiranje Poglavlje 15 – Ocenjivanje u učionici


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Psihologija u obrazovanju, knjiga 2
    Izdavač: Clio
    Strana: 516 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 23 cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-7102-475-4
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024