MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Računari i InternetPython
    Slika
    Python 3: programiranje i GUI
    Autor: Andrew Pratt
    Strana: 220
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Ovo je drugo izdanje knjige koja je namenjena za inženjere, naučnike i hobiste koji žele da povežu računare sa hardverskim projektima pomoću grafičkih korisničkih interfejsa. Pokrivene su desktop i veb aplikacije.

    Koristi se programski jezik Python 3, koji je jedan od najpopularnijih jezika: brzina programiranja je ključna karakteristika. Knjiga je revidirana i ažurirana, sa naglaskom na to da nauči korisnika da jednostavno napravi praktične dizajne – uređivač teksta je sve što je potrebno za pisanje Python programa.

    Povezivanje hardvera se postiže korišćenjem Arduino Uno-a kao daljinskog slave uređaja. U knjizi je dat pun opis i izvorni kod komunikacionog interfejsa. Slave uređaj omogućava digitalne i analogne ulaze i izlaze. U jedan projekat možete uključiti više Uno-a pomoću kontrolnog koda koji je napisan u Python-u i koji radi na računaru.

    Jedan projekat uključuje PIC mikrokontrolere sa kodom koji se može učitati na PIC pomoću Uno-a. Veb aplikacije i server su implementirani u Python, što vam omogućava da pristupite elektronskom hardveru preko Interneta. Računar Raspberry Pi može da se koristi kao veb server.

    Uvodno poglavlje će vam pomoći da započnete korišćenje Linux-a. Za projekte u knjizi se koristi Debian ili varijacije, kao što su Mint ili Ubuntu.

    Poglavlja u knjizi

    Poglavlje 1 • Linux
    Poglavlje 2 • Početak rada u jeziku Python
    Poglavlje 3 • Grafički korisnički interfejsi
    Poglavlje 4 • Objektno-orijentisano programiranje
    Poglavlje 5 • Arduino Uno kao slave uređaj
    Poglavlje 6 • Dodatni primeri GUI-ja
    Poglavlje 7 • Grafikoni bitmape
    Poglavlje 8 • Projekat za praćenje potrošnje električne energije
    Poglavlje 9 • Interfejsi veb pregledača
    Poglavlje 10 • Curses interfejsi
    Dodatak A • Izvorni kod za Arduino Uno Slave
    Dodatak B • Python Uno Slave
    Dodatak C • Arduino Slave programska alatka
    Dodatak D • Izvorni kod Arduino Slave alatke za postavljanje ID-ija
    Dodatak E • Izvorni kod za PIC
    Dodatak F • PIC programska alatka
    Dodatak G • Modul curses vidžeta

    O autoru

    Andrew Pratt je služio 25 godina u Kraljevskom vazduhoplovstvu. Ima viši nacionalni sertifikat iz elektrotehničkog i elektronskog inženjerstva i diplomu Otvorenog univerziteta.
    Svoju karijeru je nastavio u oblasti industrijske kontrole. Trenutno je instruktor koji predaje o industrijskim kontrolnim sistemima.


    Sadržaj

    POGLAVLJE 1 • LINUX, 12
    Predgovor drugog izdanja, 11
    Poglavlje 1 • Linux, 13
    1.1 • Uvod, 13
    1.2 • Pribavljanje operativnog sistema, 13
    1.3 • Instrukcije, 13
    1.4 • Upravljanje datotekama i direktorijumima, 14
    1.5 • Džoker znakovi, 17
    1.6 • Preusmeravanje, 18
    1.7 • Rad sa Python programima, 18
    1.8 • Pravo pristupa datotekama, 18
    1.9 • Komandni skriptovi, 19
    1.10 • X server, 20

    POGLAVUE 2 • POČETAK RADA U JEZIKU PYTHON, 21
    2.1 • Uvod , 21
    2.2 • Instaliranje jezika Python 3, 22
    2.3 • Početak programiranja, 22
    2.4 • IDLE, 24
    2.5 • Interaktivna sesija, 24
    2.6 • Tipovi podataka, 25
    2.6.1 • Celi brojevi, 25
    2.6.2 • Brojevi sa pokretnim zarezom, 25
    2.6.3 • Stringovi i pisanje i čitanje datoteka, 26
    2.6.4 • Liste, 36
    2.6.4.1 • Razdvajanje stringova u listama stringova, 39
    2.6.5 • Rečnici, 40
    2.6.6 • N-torke, 42
    2.7 • Funkcije, 42
    2.8 • Uvozi, 44
    2.9 • Logički operatori , 46
    2.10 • Bit i bajtovi, 46
    2.12 • Heksadecimalna notacija, 49
    2.13 • Postojanost objekata, 50
    2.14 • Kompajlirane Python datoteke, 51
    2.15 • Unicode stringovi, 52
    2.16 • Bajtovi i nizovi bajta, 54
    2.17 • Kodiranje i dekodiranje bajtova i Unicode-a, 56
    2.18 • Nazivi promenljivih, 57

    POGLAVUE 3 • GRAFIČKI KORISNIČKIINTERFEJSI, 59
    3.1 • Uvod , 59
    3.2 • Tkinter, 59
    3.2.1 • Kliknite za pokretanje programa, 60
    3.3 • Dodavanje vidžeta, 61
    3.4 • Povratni pozivi, 61
    3.5 • Opcije raspoređivača elemenata, 62
    3.5.1 Jednostavan raspored, 62
    3.5.2 Ugnežđeni raspored elemenata, 64
    3.6 • Unos i ispis podataka pomoću vidžeta, 65
    3.6.1 • Scale i Label vidžeti, 66
    3.6.2 • Unos, 67
    3.6.3 • Kontrolne promenljive, 68
    3.6.4 • Polja za potvrdivanje, 68
    3.6.5 • Dugmad za izbor, 69
    3.6.6 • Canvas vidžet, 70

    POGLAVUE 4 • OBJEKTNO-ORIJENTISANO PROGRAMIRANJE, 73
    4.1 • Uvod , 73
    4.2 • Klasa, 73
    4.3 • Nasledivanje, 75
    4.4 • Rezime objektne orijentacije (00), 79

    POGLAVUE 5 • ARDUINO UNO KAO SLAVE UREĐAJ, 81
    5.1 • Uvod , 81
    5.2 • Master-slave dizajn, 81
    5.2.1 • USB serijski interfejs, 81
    5.2.2 • Otpremanje Arduino programa, 81
    5.2.3 • Konfigurisanje Arduina pomoću adrese i ID projekta, 82
    5.3 • Klasa Uno, 84
    5.3.1 • Kreiranje instanci slave programa, 85
    5.3.2 • Upisivanje u digitalnim izlaznim pinovima, 85
    5.3.4 • Upisivanje u analognim izlaznim pinovima, 87
    5.3.5 • Čitanje iz analognih ulaznih pinova, 87
    5.3.6 • Rezime 10 funkcija, 87
    5.4 • Praktični primeri u kojima se koriste hardveri, 88
    5.4.1 • Upisivanje u digitalnim izlazima, 88
    5.4.2 • Upisivanje u analognim izlazima, 91
    5.4.3 • Očitavanje digitalnih ulaza, 92
    5.4.4 • Očitavanje analognih ulaza, 93
    5.5 • Dijagram stanja slave uređaja i komunikacioni protokol, 95
    5.5.1 • Dijagram stanja slave uređaja, 95
    5.5.2 • Kontrola prenosa podataka, 96
    5.5.3 • Formati telegrama, 97
    5.6 • Python kraj komunikacionog protokola, 99

    POGLAVLJE 6 • DODATNI PRIMERI GUI-JA, 101
    6.1 • Uvod, 101
    6.2 • Klasa za crtanje Graph, 101
    6.2.1 • Prosleđivanje argumenata funkciji bez određivanja broja argumenata
    (*args), 102
    6.2.2 • Prosleđivanje argumenata funkciji pomoću argumenata ključnih red.102
    6.2.3 • Povezivanje događaja, 103
    6.2.4 • Modul___name, 103
    6.2.5 • Sledeći kod, 105
    6.3 • Eksperimenti punjenja/pražnjenja kondenzatora , 109
    6.4 • Iscrtavanje karakteristika tranzistora, 111
    6.4.1 • Izvršavanje više niti, 116

    POGLAVUE 7 • GRAFIKONI BITMAPE, 119
    7.1 • Uvod, 119
    7.2 • Datoteka bitmape, 119
    7.3 • Čitanje i pisanje binarnih datoteka, 121
    7.4 • Slika, 122
    7.5 • Modifikovana slika, 124
    7.6 • Zaglavlje, 125
    7.6.1 • Modul struct, 126
    7.7 • Neželjeni bajtovi, 128
    7.8 • Klasa BmpDraw, 128

    POGLAVUE 8 • PROJEKAT ZA PRAĆENJE POTROŠNJE ELEKTRIČNE ENERGIJE, 131
    8.1 • Uvod, 131
    8.2 • Sonda i daljinski senzor, 131
    8.3 • PIC mikrokontroler, 133
    8.3.1 • Arduino Slave kao uredaj za programiranje PIC-a, 134
    8.4 • Radio veza i Arduino slave, 135
    8.5 • Pokretanje sistema i desktop programa, 135
    8.5.1 • Desktop program za kalibraciju, 136

    POGLAVUE 9 • INTERFEJSI VEB PREGLEDAČA, 145
    9.1 • Uvod, 145
    9.2 • HTML 5 , 145
    9.3 • CherryPy Python veb radni okvir, 146
    9.3.1 • Korisnički unos pomoću veb obrazaca, 148
    9.4 Ampermetar i veb aplikacija trenda potrošnje struje, 150
    9.4.1 • Uno slave program, 150
    9.4.2 CherryPy program, 151
    9.5 • Raspberry Pi kao veb server, 157
    9.5.1 • Konfigurisanje Wi-Fi-ja iz komandne linije na Pi-ju , 158
    9.5.2 • Pokretanje Python programa automatski nakon ponovnog podizanja sistema .159
    9.6 • Pristup sa Interneta, 161
    9.7 • Prilagodavanje ovog projekta, 162

    POGLAVUE 10 • CURSES INTERFEJSI, 163
    10.1 • Uvod, 163
    10.2 • Početak rada sa meradma, 163
    10.2.1 • Funkcija wrapper, 164
    10.2.2 • Windows na stdscr-u, 165
    10.2.3 • Boja, 165
    10.3 • Prilagođeni vidžeti, 169
    10.3.1 • Indikatorska lampica, 169
    10.3.2 • Analogni vidžet merača, 172
    10.3.3 • Kombinovanje atributa pomoću operatora nad bitovima OR, 173
    10.3.4 • Događaji miša za unos korisnika, 173
    10.3.5 • Vidžet točkića, 174
    10.3.6 • Vidžet dugmeta, 178
    10.3.7 • Vidžet natpisa, 179
    10.4 • Modul sa svim klasama, 180

    DODATAK A • IZVORNI KOD ZA ARDUINO UNO SLAVE, 185
    DODATAK B • PYTHON UNO SLAVE, 193
    B.1 • Pydoc, 199
    DODATAK C • ARDUINO SLAVE PROGRAMSKA ALATKA, 201
    DODATAK D • IZVORNI KOD ARDUINO SLAVE ALATKE ZA POSTAVUANJE ID-DA, 203
    DODATAK E • IZVORNI KOD ZA PIC, 207
    DODATAK F • PIC PROGRAMSKA ALATKA, 209
    F.1 • 12F1622_PROGRAMMER_V1.0.py, 209
    DODATAK G • MODUL CURSES VIDŽETA, 215
    G.1 • Curses_widgets.py, 215


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Python 3: programiranje i GUI
    Izdavač: EHO
    Strana: 220 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: B5
    Godina izdanja: 2017
    ISBN: 978-86-80134-12-3
    Naručite
    Cena: 1.650 RSD
    Vaša cena: 1.485 RSD
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu
    slika
    PHP i MySQL: razvoj aplikacija za veb, prevod petog izdanja
    1800 din.
    slika
    Python bez oklevanja
    2050 din.
    slika
    Uvod u Python, automatizovanje dosadnih poslova
    2299 din.
    slika
    Python: razvoj mikroservisa
    1881 din.
    slika
    Visual Basic 2015 u 24 lekcije
    2090 din.
    slika
    Programiranje za početnike na jeziku Python
    1380 din.
    slika
    Android programiranje bez oklevanja
    2662 din.
    slika
    Python kuvar, prevod 3. izdanja
    1900 din.
    slika
    Elektronski projekti za neupućene
    1200 din.
    slika
    Elektronika za neupućene
    1500 din.
    slika
    Algoritmi i strukture podataka
    1290 din.
    slika
    Naučite PHP 7 objektno-orijentisano modularno programiranje (HTML 5, CSS3, JavaScript, XML)
    1672 din.
    slika
    Pčele i medicina
    900 din.
    slika
    Uvod u Python
    1760 din.
    slika
    Testiranje softvera u praksi
    1300 din.
    slika
    Algoritmi i strukture podataka
    2500 din.
    slika
    Naučite samostalno C++ jedna lekcija dnevno
    2926 din.
    slika
    Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++ Skripta sa praktikumom
    700 din.
    slika
    C++ programiranje igrica: osnove
    1630 din.
    bela2
    Python: uvod u programiranje, Prevod 3. izdanja
    1700 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024