Књига др Здравка Рајчетића Реклама и питање укуса у савременим естетичким теоријама тематизује однос који се успоставља између феномена рекламе и укуса, као израза времена доминације медија и тзв. „медијске културе“. Промене основне функције рекламе, као и стандардизација укуса у данашњем времену, неодвојиве су од трансфомративних процеса који су захватили сферу медија, као и тржиште капитала у савременом свеу. У овом смислу речи, у рукопису је изнесен став да реклама, као специфични феномен савремене културе, заједно са осталим моментима кретања друштвеног развоја, учествује у „процесима социјализације, медијације и естетизације различитих слојева једног друштва“. Ова „чињеница“ уједно, утиче на формирање (естетског) укуса код данашње публике, уз итовремену тежњу ка његовом очувању, што је својеврсна парадоксија која се везује за релацију успостављену имежу света и сфере укуса. Проф. др Дивна Вуксановић