MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom
    Autori: Malay Upadhyay, Pooja Chitnis
    Strana: 330
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend

    Ključne funkcije

    Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta.
    Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh kupaca.
    Napredni oblici marketinga, kao što su potrošačka neuronauka, subliminalni marketing i virtuelno oglašavanje.
    Opis

    Kako neka preduzeća mogu da prežive vekove dok stotine propadaju svake godine - od mikro preduzeća do globalnih brendova? Putovanje brenda ka rastu i održavanju lojalnih pristalica jedna je od bezvremenskih osnova za svaku kompaniju koju njeni korisnički timovi moraju da znaju.

    Knjiga „Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom“ je kompletna, jer uzima u obzir perspektivu kupaca da bi se sagledale najbolje tehnike, vodeće strategije, tehnologije i njihovo vreme kako bi se maksimizirala vrednost brenda. Na početku knjige ćemo pregledati putovanje brenda, način funkcionisanja marketinga, prodaje i uspeh kupca u svakoj fazi i zašto je veštačka inteligencija u ovoj oblasti postala potreba. Zatim razmatramo svaku fazu, pri čemu učimo kako da izvršimo validaciju proizvoda, da definišemo brend, da proširimo vidljivost brenda i da pretvorimo kupce u obožavaoce, pomoću marketinških tehnika vođenih veštačkom inteligencijom za kanale, naloge, referale, poslovnice, influensere, društvene medije i mnoge druge. U svakoj fazi se naglašavaju priče o brendu i kako se operativna automatizacija i uvidi mogu iskoristiti za marketing. Knjigu završavamo smernicama za pripremu trgovaca za veštačku inteligenciju, pa čak i za procenu njenog uticaja na njihove poslove.

    Kada pročitate knjigu u celosti, znaćete da pokrenete svoj organizacioni rast i steknete profesionalnu prednost, tako što ćete biti spremni za eru veštačke inteligencije.

    Šta ćete naučiti

    Saznajte kako marketing, prodaja i uspeh kupaca funkcionišu zajedno da bi definisali brend i povećali bazu kupaca.
    Naučite kako da kreirate prepoznatljivost brenda, kredibilitet, angažovanje, prijemčivost i rezonanciju da biste optimizovali kapital brenda.
    Napravite robusan marketinški plan i savršeno tempirajte različite marketinške inicijative, od digitalnih kanala do neuronauke.
    Saznajte kada, kako i koje alatke veštačke inteligencije da primenite u marketingu, prodaji i operacijama uspeha kupaca.
    Kome je namenjena ova knjiga

    Ova knjiga je namenjena preduzetnicima i marketinškim profesionalcima, kao i nastavnicima i studentima koji žele da nauče kako da kreiraju uspešan brend korišćenjem savremenih tehnologija. Od čitalaca se traži samo osnovno poznavanje marketinga, prodaje i uspeha kupaca.

    Sadržaj

    Deo 1: Razumevanje putovanja brenda

    1. Važnost kapitala brenda

    2. Tipično putovanje brenda

    3. Konvergencija marketinga, prodaje i uspeha kupaca

    4. Veštačka inteligencija i budućnost marketinga

    Deo 2: Privlačenje kupaca

    5. Validacija vašeg brenda i proizvoda

    6. Identitet brenda

    7. Svest o brendu – prisustvo na vebu

    8. Svest o brendu – društveni mediji

    9. Svest o brendu – oglasi na internetu

    Odeljak 3: Osvajanje kupaca

    10. Operativno usklađivanje i automatizacija

    11. Kredibilitet brenda

    12. Angažman brenda

    13. Prodajne strategije

    Odeljak 4: Pretvaranje kupaca u obožavaoce

    14. Uključivanje kupca

    15. Prijemčivost brenda

    16. Rezonanca brenda

    17. Kako se pripremiti za eru veštačke inteligencije


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 330 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: cm
    Godina izdanja: 2022
    ISBN: 978-86-7310-574-1
    Naručite
    Cena: 2.500 RSD
    Vaša cena: 2.299 RSD
    Cena za inostranstvo:
    23,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Uvod u finansije
    1540 din.

    Biznis modeli za IoT rešenja
    1240 din.

    DATA I GOLIJAT: nevidljivi rat za prikupljanje vaših podataka i kontrolu vašeg života
    1120 din.

    Nauka i praksa u treningu snage
    2350 din.

    Google Cloud kuvar
    1760 din.

    Uvod u Python, automatizovanje dosadnih poslova
    2299 din.

    Otkrijte laž: kako da uočite kad neko želi da vas obmane
    910 din.

    Ispitivanje snage mišića: manuelna metoda
    1000 din.

    Osnovi metodike javnog nastupa: od misli do poruke denotološke i stilske odrednice
    1590 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024