Spasavanje medija: kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija
Mediji su u krizi, ne samo klasična štampa koja se suočava sa konkurencijom digitalnih, manje kvalitetnih izdanja, već i televizija i radio. U ovoj knjizi koja počiva na produbljenoj analizi funkcionisanja i finansiranja medija u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, predlaže se novi model „neprofitnih informativnih društava“ u kojima su usklađeni komercijalnost i neprofitnost. Najbitnija je u stvari demokratija, to jest mogućnost da korisnik dobije što kvalitetnije informacije, čime postaje aktivniji učesnik u političkom procesu. Mediji bi u tom slučaju morali ustanoviti takvu strukturu vlasništva da što manje zavise od akcionara, velikih oglašivača i političkih moćnika.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Spasavanje medija: kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija
Izdavač: Akademska knjiga
Strana: 118 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 135 × 205 cm
Godina izdanja: 2016
ISBN: 978-86-6263-101-5