Стил живота српских туриста: (српско-енглески)
Стил живота српских туриста (VALS) Резултати омнибус истраживања прикупљени су у Србији у периоду 16–21.06.2012. техником Ф-2-Ф (лицем–у–лице) и истраживањем CAPI (Computer Assisted Personal Interwieving). Свих 1.000 испитаника (100%) дали су одговоре на сва постављена питања (осим у случају финансијских примања где 4% није дало одговор на питање о месечним приходима свог домаћинства). Теренско прикупљање података реализовала је маркетиншка агенција Ipsos Strategic Marketing из Београда, док је статистичка обрада података и интерпретација резултата истраживања дело ауторке монографије. ВАЛС упитник и матрица по којој су испитаници груписани у ВАЛС сегменте преузети су од компаније SBI (Strategic Business Insightc), бивше непрофитне истраживачке организације SRI Интернатионал (Business Intelligence Division). Питања којима се испитују туристичке активности испитаника у погледу планирања путовања и избора туристичке дестинације додата су у складу са предметном анализом.
The Lifestyle of Serbian Tourists (VALS)The results of the omnibus research were collected in Serbia from June 16th till 21st, 2012 using F-2-F (face-to-face) technique and CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing) research. All 1,000 respondents (100%) answered all the questions from the questionnaire (except in case of financial income where 4% of the respondents did not answer the question about their monthly household income). Ipsos Strategic Marketing, a marketing agency from Belgrade, did the field data collection while the statistical analysis of the data and the interpretation of the results of the research are the work of the author of this monograph. The VALS questionnaire and matrix according to which the respondents are grouped into VALS segments were taken from SBI Company (Strategic Business Insights), the former SRI International (nonprofit research institute) which has been doing this sort of consumer analysis in the USA since 1958. The questions that examine tourist activities of the respondents in terms of trip planning and choosing a tourism destination have been added according to subject analysis.
Детаљни подаци о књизиНаслов: Стил живота српских туриста: (српско-енглески)
Издавач: Задужбина Андрејевић
Страна: 137 (cb)
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 17 x 24 cm
Година издања: 2015
ИСБН: 978-86-525-0237-0