Strategija Šeherezade
OPIS
U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život. Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a Strategija Šeherezade njen je svojevrsni nastavak. Dok se u knjizi o storitelingu Kristijan Salmon pretežno bavio pripovedačkom mašinerijom u funkciji krupnog kapitala, u svojoj najnovijoj knjizi – Strategija Šeherezade on piše o borbi za vlast, njenom očuvanju ali i o razlozima za gubitak iste. Ovu temu on je načeo u prethodnoj knjizi analizirajući izborne kampanje Džordža Buša i Nikole Sarkozija, a sada je razvija u 26 kratkih poglavlja, po uzoru na Makijavelijevog Vladaoca, u kojima obrađuje najaktuelnije primere političkog marketinga.
O AUTORU
Kristijan Salmon je rođen u Marseju 1951. Pisac je i istraživač u Centru za istraživanje za umetnost i jezik (CNRS) u Parizu. Osnovao je Međunarodni parlament pisaca, organizaciju koja se zalaže za kreativnu slobodu pisaca širom sveta, sa centrom u Briselu. Bio je književni kritičar u listu Libération i uređivao je časopis Autodafe. Salmon je autor nekoliko dela, uključujući Manuel de survie Intellectuelle (2003), Devenir minoritaire (2003) i Verbicide (2007). Redovno piše kolumne za Le Monde.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Strategija Šeherezade
Izdavač: Clio
Strana: 108 (cb)
Pismo:
Format: 23,5 x 16 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 9788671024082