MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment
    Slika
    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    STRATEŠKI MENADŽMENT SPORTSKIH DOGAĐAJA
    Autor: Gaj Masterman
    Strana: 350
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta. Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru i Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo. Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: STRATEŠKI MENADŽMENT SPORTSKIH DOGAĐAJA
    Izdavač: Clio
    Strana: 350 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 x 14 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 9788671023320
    Naručite
    Cena: 1.650 RSD
    Cena za inostranstvo:
    17,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025