MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Трговински маркетинг и продаја
    Кратак садржај: Постоји вишеструка потреба егзистирања трговинског маркетинга. Трговинска предузећа су слободна при формулисању свог тржишног циља и свог маркетинг програма. Она то у развијеним тржишним условима чине путем дугорочног планирања својих маркетинг активности, а не на бази класичног краткорочног купопродајног понашања. Отуда и развој маркетинга трансформише укупан процес управљања у трговинском предузећу. Настају целовите и јединствене стратегије развоја и тржишног позиционирања трговинског предузећа. Оријентација је на укупан ,,пакет понуде“ робе и услуга на домаћем и међународном тржишту, а не на класичну оријентацију на поједину грану трговинске делатности. Класично трговинско и комерцијално пословање трансформише се у модерну маркетинг активност на домаћем и међународном тржишту. Уместо класичне дисциплине комерцијално пословање, уводи се модерна наставно-научна дисциплина маркетинг у трговини. Томе је и посвећен основни садржај овог уџбеника. Тежиште је стављено на изучавању савремених активности маркетинга које обављају трговинска предузећа у све сложенијим условима на домаћем и међународном тржишту. Пошло се од претпоставке доброг познавања општих маркетинг активности предузећа. Отуда је учињен напор да се изложе само оне активности и функције маркетинга које су специфичне за трговинско предузеће. А оне нису мале, посебно када се упоређују са производним предузећима. Са изложене платформе и у датим оквирима конципиран је садржај ове књиге. Аутори су при томе пошли и од садржаја којег су изложили у следећим књигама: „Канали маркетинга“, „Трговински менаџмент“, „Менаџмент односа са купцима“ и „Продаја и менаџмент продаје“. Ова књига јавља се у континуитету истраживања све сложеније проблематике маркетинга у трговини која се већ дужи низ година спроводе на Економском факултету у Београду.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Трговински маркетинг и продаја
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 650 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2025
    ISBN: 978-86-403-1620-0
    Naručite
    Cena: 7.579 RSD
    Cena za inostranstvo:
    76,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025