Upravljanje timovima
POSLOVNI TIMOVI SU EFIKASNIJI! SLEDITE OVE STRATEGIJE DA BISTE POSTIGLI POVOLJNE DUGOROČNE POSLOVNE REZULTATE!
Uspešne firme budućnosti danas pokreću radne timove. Zašto? Zato što su u nebrojani broj puta u raznim privrednim granama timovi potvrdili svoju vrednost povećavanjem kvaliteta i ostvarivanjem ciljeva produktivnosti. Upravljanje timovima dramatično će povećati verovatnost uspešnog uvođenja veoma produktivnog tima. Ovaj korisni vodič sadrži:
metode i popise koje možete koristiti da biste sastavili najbolji mogući tim,
savete o poboljšanjima koja možete očekivati – i koja ne biste trebalo da očekujete – od uvođenja timova,
strategije pomoću kojih možete da prepoznate i izbegnete velike prepreke u stvaranju okruženja povoljnog za nastanak i rad timova.
Firme širom sveta trenutno otkrivaju da timovi zaposlenih i timski rad doprinose gotovo svakom segmentu poslovanja. Upravljanje timovima pružiće vam podršku i samopouzdanje potrebno za pokretanje i upravljanje radnim timovima, za procenu njihovog uspeha i za podsticanje zaposlenih na koordinisan i disciplinovan rad.
Kratak sadržaj:
Pitanja koja morate postaviti prije stvaranja timova
Stvaranje kulture pogodne za timski rad
Timovi i poslovna strategija
Zašto organizacije imaju poteškoće s timovima
Vizija, vrijednosti, misija i strategija
Dinamika tima
Nove uloge za vođe visokoučinkovitih radnih skupina
Održavanje timskih sastanaka
Držanje poduka timovima i članovima tima
Kako se nositi sa sukobima i promjenama
Primijenjeno osposobljavanje
Ocjenjivanje tima
L. Hopp je proveo poslednjih 25 godina implementirajući strategije za stvaranje timova u nizu raznolikih organizacija kako bi služile kao podrška kvalitetu, uključenosti zaposlenih, saradnji između sindikata i uprave i naprednim upravljačkim inovacijama. Kao konsultant, Larry je radio s klijentima iz proizvođačkih i uslužnih sektora i pomogao je bolnicama u primeni programa za totalno upravljanje kvalitetom, a takođe je pomogao da se stvore samoupravljački timove u manufakturnim firmama kao i u firmama koje se bave finansijskim uslugama. Autor je serije Team Turbo Training, koja predstavlja niz taktičkih modula obuke, koju je objavio McGraw-Hill (1999.), a objavio je više od 20 članaka o timovima, kvalitetu i osposobljavanju u časopisima poput Training, The Journal for Quality and Participation i Training & Development.
Ideja serije knjiga Briefcasebooks je da vam da praktične informacije, napisane u neformalnom, prijateljskom tonu. Poglavlja su kratka, bave se taktičkim pitanjima i koriste pregršt primera. Takođe, sadrže kućice koje će vam dati različite vrste specifičnih informacija.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Upravljanje timovima
Izdavač: Mate
Strana: 248 (cb)
Povez: meki
Jezik: hrvatski
Pismo: latinica
Format: 15,0 x 22,0 cm
Godina izdanja: 2014
ISBN: 978-953-246-218-0