MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžmentMonografijeEkonomija
    Slika
    Prikaži 7 puta
    veću sliku


    Upravljanje totalnim kvalitetom
    Autor: Samir Ljajić
    Strana: 155
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Monografija docenta dr Samira Ljajića, pod nazivom “Upravljanje totalnim kvalitetom” je knjiga koja se sastoji iz šest tematskih oblasti. Sadrži sve elemente korisnog štiva za studente osnovnih i magistarskih studija ali i širi auditorijum u oblasti nauke i struke. Pri čitanju monografije, stiče se utisak da je autor težio uporedivosti sa sličnim knjigama koje se koriste na univerzitetima razvijenih zemalja. Pored toga, uočljivo je, da je autor uložio napor da tekst osveži sa poslovnim primerima koji prikazuju izazove i rešenja u oblasti upravljanja totalnim kvalitetom. U knjizi se nailazi i na desetine slika, tabela i pregleda integrisanih u tekst, koji su olakšali čitanje istog.

    Autor u monografiji, pored definisanja same suštine kvaliteta, njegovog razvoja od tradicionalnog do savremenog koncepta, posebnu pažnju poklanja istraživanju prepoznatljivih modela TQM-a u svetu. Integralni koncept poimanja i upravljanja kvalitetom pripisuje se Japanu i smatra se da je on jedan od ključnih faktora japanskog svetskog poslovnog uspeha posle Drugog svetskog rata. Japanski koncept TQM-a decenijama je zadavao velike probleme vodećoj međunarodnoj konkurenciji koja je dolazila iz SAD i Evrope. Tek poslednjih decenija su zapadni konkurenti pronikli u tajne japanske filozofije kvaliteta, shvatili poslovni značaj modernog koncepta kvaliteta, razvili i aktivirali sopstvene strategije. Autor na kraju ispravno zaključuje da je najveća korist od usvajanja jednog od modela TQM-a koncepcijskog karaktera. Preko njih preduzeće definiše svoj pozitivan odnos prema kvalitetu, savremen međunarodni način razmišljanja, svoju organizacionu spremnost i rešenost da se stalno unapređuje i održava željeni kvalitet.

    Preovladava utisak, nakon pročitanog rukopisa, da će ova monografija biti korisna studentima jer je pisana na način koji je razumljiv i interesantan. Ona je pre svega inspirativna (i mnogoparna) umesto suvoparna. Spada u red onih monografija u kojoj ne preovladava pregled opšteprihvaćenih teorija i koncepcija što je postala krajnje pojednostavljena i štetna definicija univerzitetskih udžbenika. Ova monografija takođe mnogo se lakše čita nego što se prepričava, knjiga je koja se pamti umesto da se zaboravlja. Ubeđen sam da će ona biti pre svega inspirativna pa potom i instruktivna i da će „otpušavati“ vijuge studenata umesto da ih „zapušava“. Iz napred iznetog, za ovu monografiju možemo reći da je mnogo više od pojednostavljenog shvatanja pojma univerzitetskog udžbenika. Monografija ima jedan osoben autorski pečat ispod koje je autor uspeo da ispiše svoju priču o Upravljanju totalnim kvalitetom. Zbog takvog napora, verujemo da ova monografija može poslužiti i biti od značajne koristi zaposlenima i poslovnim ljudima u preduzećima širom zemlje ukoliko istinski teže poslovnom uspehu, ukoliko žele da budu u trendu sa savremenim tokovima upravljanja kvalitetom.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Upravljanje totalnim kvalitetom
    Izdavač: Talija izdavaštvo
    Strana: 155 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-84389-60-4
    Naručite
    Cena: 1.800 RSD
    Cena za inostranstvo:
    18,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024