MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Novinarstvo i medijiPublicistika

    Prikaži 8 puta
    veću sliku


    Uvod u metodologiju medijskog istraživanja
    Autor: prof dr Vladeta Radović
    Strana: 260
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Vreme koje živimo i misli naše, sežu u život svih naroda koji su kulturom učinili bogatstvo savremene civilizacije. Zapitamo se ponekad šta su to razboriti ljudi dalekih, drevnih civilizacija znali, što smo mi, bespotrebno, zaboravili. Mistična misao Starog istoka, helensko otkrovenje sveta, Vavilon, Egipatska misterija, netragom nestale Maje i Inke... O bližoj nam prošlosti, osim romantične sete i ulepšanih vizura naših poimanja minulog, gotovo, ništa. I nije reč samo o, za priču manje zanimljivom, usavršavanju oruđa za rad i rastu proizvodnih resursa, već o svim oblastima ljudskog života. Čak su i biološke barijere pomerene. Današnji evropljanin - dvostrukog je životnog veka u odnosu na pretke iz viteškog doba. Većina nas ne vidi jedinstvo - ni vremena, ni roda.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Uvod u metodologiju medijskog istraživanja
    Izdavač: Talija izdavaštvo
    Strana: 260 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: A5
    Godina izdanja: 2018
    ISBN: 978-86-80406-37-4
    Naručite
    Cena: 990 RSD
    Cena za inostranstvo:
    10,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024