Uvod u metodologiju medijskog istraživanja
Vreme koje živimo i misli naše, sežu u život svih naroda koji su kulturom učinili bogatstvo savremene civilizacije. Zapitamo se ponekad šta su to razboriti ljudi dalekih, drevnih civilizacija znali, što smo mi, bespotrebno, zaboravili. Mistična misao Starog istoka, helensko otkrovenje sveta, Vavilon, Egipatska misterija, netragom nestale Maje i Inke... O bližoj nam prošlosti, osim romantične sete i ulepšanih vizura naših poimanja minulog, gotovo, ništa. I nije reč samo o, za priču manje zanimljivom, usavršavanju oruđa za rad i rastu proizvodnih resursa, već o svim oblastima ljudskog života. Čak su i biološke barijere pomerene. Današnji evropljanin - dvostrukog je životnog veka u odnosu na pretke iz viteškog doba. Većina nas ne vidi jedinstvo - ni vremena, ni roda.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Uvod u metodologiju medijskog istraživanja
Izdavač: Talija izdavaštvo
Strana: 260 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: A5
Godina izdanja: 2018
ISBN: 978-86-80406-37-4