Увод у немачки пословни језик
Кратак садржај: Немачки језик економије и бизниса у једној књизи. Овај нестандардно компонован уџбеник, уз уџбеник Немачки језик за економисте аутора Соње Узелац, у потпуности задовољава потребе наставе немачког језика на 2., 3. и 4. години Економског факултета. Оригинални граматички модели у функцији језика струке, адекватна лексика и фразеологија, дијалози, вежбе и решења вежби, које су тематски, садржајно и ситуационо прилагођене будућим комуникацијским задацима, као и немачко-српски и српско-немачки речник, имају за циљ стицање високог нивоа језичке и комуникативне компетенције, односно оспособљавање студената за продуктивну употребу немачког језика и рад у реалном професионалном амбијенту.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Увод у немачки пословни језик
Izdavač: Економски факултет
Strana: 272 (cb)
Povez:
Pismo:
Format: А4 cm
Godina izdanja: 2018
ISBN: 978-86-403-1282-0