MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Veliki val
    Autori: C. Li, J. Bernoff
    Strana: 230
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    KAKO POBEDITI U SVETU NOVIH DRUŠTVENIH TEHNOLOGIJA
    UPRAVO SADA vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTube-u. Oni vas definšu na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog talasa koji je trajno promenio način na koji svet funkcioniše. Mnogim firmama to predstavlja pretnju. Vi to možete da shvatite kao prednost.

    U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz firme Forrester Research opisuju kako možete da okrenete međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primera iz čitavog sveta (od zdravstvene zaštite, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće firme prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave firm, ovde se nalaze saveti upravo za vas, potkrepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti saveti deluju.

    Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desetinama različitih firmi. Videćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta efikasniji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od hiljadu svojih zaposlenih unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odsek, tako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTube-a, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorisati. Pročitajte

    Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.
    „…zabavna, odlično napisana i milostivo slobodna od nerazumljivih tehnoloških detalja.“
    Financial Times

    „Veliki val prepun je velikih ideja, korisnih priča i razumljivih podataka.To je nova industrijska revolucija. Jeste li spremni?“
    Seth Godin, autor knjige Meatball Sundae

    „Ova knjiga će promeniti vaš život ako ga nove društvene tehnologije već nisu promenile. Radi se o tsunamiju jedne nezaustavljive sile. Amazon, Procter & Gamble, Facebook, Google i Dell profitiraju na vrhu talasa. A vi? Li i Bernoff apostoli su tsunamija. Ova knjiga će postati vaša Biblija.“
    Scott Cook, osnivač i predsednik Izvršnog odbora kompanije Intuit

    „Veliki val nudi vam praktične savete kako da ostanete pokretni i fleksibilni u vrlo promenjivom digitalnom svetu. Podučavanje firme da brzo reaguje na promene, posebno kada se obraća i pruža podršku svojim korisnicima, ključno je za poslovni uspeh.“
    Cathie Black, predsednik kompanije Hearst Magazines

    „U prvoj fazi internet ere bilo je važno da se svi povežu. U ovoj drugoj fazi, koja menja način na koji radimo, živimo, igramo se i učimo, počinjemo shvatati vrednost takve povezanosti, nove komunikacije i iskustva do kojih će njihove interakcije dovesti − ‘ljudsku mrežu.’ Veliki val uspešno opisuje taj prelaz i ističe prilike koje takva velika promena na tržištu nudi.“
    John T. Jambers, predsednik uprave kompanije Cisco

    „Obratite pažnju na Veliki val! Ova knjiga je vrlo važna i pomogla nam je da shvatimo novu dinamiku društvenih medija.“
    Christina Norman, bivša predsednica kuće MTV

    „Veliki val sveobuhvatan je prikaz talasa promene koji je snašao marketinške stručnjake. Niko ne bi smeo da uključuje sve moćnije i sve smelije korisnike u svoje poslovanje prije nego čuje što Li i Bernoff imaju reći o toj temi.“
    Clark Kokich, predsednik uprave kompanije Avenue A/Razorfish

    Kratak sadržaj:
    prvi dio. razumijevanje velikog vala
    1. zašto veliki val i zašto upravo sada?
    2. džiju-džicu i tehnologije velikog vala
    3. društveno-tehnografski profil
    drugi dio. kako iskoristiti veliki val
    4. strategije za primjenu velikog vala
    5. osluškivanje velikog vala
    6. obraćanje velikom valu
    7. aktiviranje velikog vala
    8. kako pomoći velikom valu da sam sebi bude podrška
    9. uključivanje velikog vala
    treći dio. veliki val donosi promjene
    10. kako će povezivanje s velikim valom promijeniti vašu tvrtku
    11. veliki val u vašoj tvrtki
    12. budućnost velikog vala

    Charlene Li potpredsednica i jedna od glavnih analitičara u Forrester Researchu. Odgovorna je za sprovođenje Forresterovih istraživanja o društvenoj informatici i Web 2.0 tehnologiji.

    Josh Bernoff potpredsednik i jedan od glavnih analitičara u Forrester Researchu. Začetnik je Forresterovih tehnografskih anketa. Njegova istraživanja usmerena su ka boljem razumevanju načina na koje ljudi primjenjuju tehnologije.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Veliki val
    Izdavač: Mate
    Strana: 230 (cb)
    Povez: tvrdi
    Jezik: hrvatski
    Pismo: latinica
    Format: 16,0 x 24,0 cm
    Godina izdanja: 2010
    ISBN: 978-953-246-117-6
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024