3D Studio MAX R3 Biblija
(+ CD)
Opis
Maksimalno iskoristite mogućnosti programa 3D Studio MAX!
Pridružite se profesionalnim animatorima koji su uradili specijalne efekte za seriju Izgubljeni u svemiru i Laru Croft u igri Tomb Raider II. Bogata uputstvima eksperata, savetima koji štede vreme i sa više od 100 vežbanja koja detaljno objašnjavaju svaku radnju, 3D Studio MAX R3 Biblija omogućava da brzo uhvatite korak, bez obzira da li ste početnik u oblasti 3D modelovanja ili ste iskusan animator. Sa šesnaest kolornih strana na kojima su ilustrovane tehnike animiranja, i CD-om koji sadrži jedinstvene programske dodatke, ova knjiga je odličan priručnik za 3D Studio MAX.
- Ovladajte novim mogućnostima verzije R3 - usavršenim korisničkim interfejsom, osavremenjenim alatkama za modelovanje, novom mašinom za realistično prikazivanje i mnogim drugim alatkama.
- Iskoristite brojne MAX-ove objekte i sofisticirane tehnike da biste napravili 3D složene objekte.
- Oživite modele alatkama Inverse Kinematisc i Character Studio.
- Napravite zanimljive specijalne efekte pomoću sistema čestica i prostornih deformacija.
- Povećajte produktivnost koristeći mogućnosti spoljnog referenciranja i MAXScript.
- Pojačajte realističnost modela služeći se novim interfejsima Render Effects i Video Post.
CD sadrži programske dodatke koji se mogu naći samo u ovoj knjizi, plus 3D modele, demo programe i sve vežbe iz knjige.
Sadržaj
Predgovor
Poglavlje 1: Šta je novo u verziji 3
Poglavlje 2: MAX-ov interfejs
Poglavlje 3: Prilagođavanje MAX-ovog interfejsa
Poglavlje 4: Referenciranje spoljnih objekata
Poglavlje 5: Uvoženje i izvoženje
Poglavlje 6: Kloniranje objekata i korišćenje nizova
Poglavlje 7: Biranje i grupisanje objekata
Poglavlje 8: Transformisanje objekata
Poglavlje 9: Modifikovanje objekata
Poglavlje 10: Pravljenje osnovnih objekata
Poglavlje 11: Rad sa oblicima sastavljenim od krivih
Poglavlje 12: Rad sa mrežicama
Poglavlje 13: Korišćenje objekata Patch
Poglavlje 14: Pravljenje objekata Loft
Poglavlje 15: Građenje složenih objekata
Poglavlje 16: Rad sa objektima NURBS
Poglavlje 17: Editor materijala
Poglavlje 18: Korišćenje mapa materijala
Poglavlje 19: Rad s materijalima i mapama
Poglavlje 20: Kontrolisanje svetla
Poglavlje 21: Specijalni svetlosni efekti
Poglavlje 22: Kontrolisanje kamere
Poglavlje 23: Uklapanje kamere sa statičnom i animiranom
Poglavlje 24: Formiranje i kontrolisanje sistema čestica
Poglavlje 25: Korišćenje prostornih deformacija
Poglavlje 26: Specijalni efekti sistema čestica
Poglavlje 27: Uspostavljanje hijerarhija
Poglavlje 28: Korišćenje šematskog prikaza
Poglavlje 29: Uspostavljanje sistema inverzne kinematike
Poglavlje 30: Osnove animacije
Poglavlje 31: Rad sa okvirom za dijalog potprograma Track View
Poglavlje 32: Animiranje pomoću kontrolera
Poglavlje 33: Korišćenje izraza
Poglavlje 34: Dimanička simulacija
Poglavlje 35: Rad sa pozadinama, okruženjima i atmosferskim
Poglavlje 36: Podešavanje parametara vizuelizacije
Poglavlje 37: Korišćenje efekata vizuelizacije
Poglavlje 38: Mrežna vizuelizacija
Poglavlje 39: Korišćenje interfejsa Video Post
Poglavlje 40: Proširivanje MAX-a dodatnim programima
Poglavlje 41: Korišćenje MAXScripta
Dodatak A: Konfigurisanje sistema za 3D Studio MAX
Dodatak B: Ekskluzivni dodatni programi
Dodatak C: Šta se nalazi na kompakt disku
Indeks
O autoru
Kelly Murdock je napisao ili učestvovao u pisanju toliko računarskih knjiga da ih više i ne broji. Njegov opus obuhvata mnoge naslove o Webu i multimediji, uključujući i priloge za različita izdanja knjiga: HTML Unleashed i Laura LemayŐs Web Workshop: 3D Graphics and VRML 2. Kelly je koristio CAD radne stanice za projektovanje i analizu modela proizvoda; izveo je nekoliko projekata vizuelizacije velikih razmera; radio je 3D modele za reklamne filmove, čak se bavio i 3D programiranjem.
Kelly koristi program 3D Studio počev od njegove verzije 3 za DOS. On takođe stoji i iza kreativnog dela dečje Web lokacije Animabets, na na adresi www.animabets.com.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: 3D Studio MAX R3 Biblija (+ CD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 968 (cb)
Strana u boji: 16
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2000
ISBN: 86-7555-144-4
Naslov originala: 3D Studio MAX R3 Bible
Izdavač originala: IDG Books